اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
 
یاس سرخس
به یاد دوست عزیزم......
 
 
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس , :: 18:0 ::  نويسنده : مهدی ریحانی

 

 

۵.هرشب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببینندوحسودیشون بشه که ماهشون مال من.

 

۶.لیمو نخور ترش میکنی منو فراموش میکنی/ادامس بخور تا باد کنی من همیشه یاد کنی.

 

۷.یه بوس برات فرستادم با طمع لیمو شیرین زود بگیر تا تلخ نشده.

 

۸.دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت نشینم تااگر روزی افتادم صورت ماهت را ببوسم.

 

۹.اتل متل رفاقت/دل به تو کرده عادت/برات دعا می کنم/اینم رسم صداقت.

 

۱۰.کاش حوله ای بودم اویزان بر میخ تاهرصبح قبل از همه صورتت را میبوسیدم.

 

۱۱.سه شرط ادم رو عزیز میکنه:۱....۲....۳....  .        .     .    .     .      .

دنبال چی میگردی بدون شرط عزیزی.

 

۱۲.کاش پلاک گردنت بودم تا هنگام دویدن به ضربان قلبت بوسه میزدم.

 

۱۳.گل نرگس.گل پونه.گل یاس.برای کسی که خودش سالار گل هاست.

 

۱۴.خدا یکتاست.فلب تنهاست.کسی که این پیام رو میخونه عزیز دل هاست.

 

۱۵.درخت بشی برگتم*دریابشی موجتم*بادباشی خاکتم*هرجاباشی یادتم.

 

۱۶.ممکنه ما گلی را دیر یاد کنیم اما محال بوی خوشش را از فضای دلمان پاک کنیم.

 

۱۷.زیباترین منحنی دنیا لبخند یک دوسته که بی صدا بهت میگه به یادتم.

 

۱۸.اتل متل صفاتو.دلم کرده هواتو.الهی زود ببینم صورت مثل ماه تو.

 

۱۹.لپت ماچ ماچ.جیگرت گازگاز.چشات اخ اخ.دیونتم ای ای.لوس نشو بای بای.

۲۰.میدونی فرق رفاقت با قیافت چیه:رفاقت ۵ حرف داره اما قیافت اصلا حرف نداره.

 

۲۱.اگه امشب خیس شدی نترس جیش نکردی من برات یه دریا بوس فرستادم.

 

۲۲.پروانه به دنبال پرش بود سرش سوخت.من هم که به دنبال تو بودم جگرم سوخت.

۲۳.کجایی به دادم برس تصادف کردم خوردم به مرامت چپ کردم.

 

۲۴.هر انسانی لبخندی از خداست.تقدیم به توکه زیباترین لبخند خدایی.

 

۲۵.خوشبختی را در همین لحظه باور کن لحظه ای که دلی به یاد توست.

۲۶.*۱۴۰*دوست دارم#ok این هم شارژ رفاقتمونبریز تو قلبت.شارژ شدی خبرم کن.

 

۲۷.شکوفه های صورتی فدای مهربونیات.یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات.

 

۲۸.ممکنه ما گلی را دیر یاد کنیم/اما محال بوی خوشش را از فضای دلمان پاک کنیم.

 

۲۹.بهترین ارزوهارا برایت به فرشته ها سپردم.نگاهت به اسمان باشد.

 

۳۰.رسم ما اوارگان ترک وفا و دوست نیست/رسم ما دریادلان خشکیدن احساس نیست/مامحبت را به نام دوست ارزان میکنیم/تا صداقت زنده است ماهم رفاقت میکنیم/

 

۳۱.میخوام یک چیزی بگم/گرچه دوریم ز هم/نمیزارم توی دلم/جابگیره قصه و غم.

 

۳۲.از وقتی رفتی جات خالیه/نمیتونم توصیف کنم که چه حالیم.

 

۳۳.عاشقی اولش خوبه اخرش سخته/نیست کنارم رفته خیلی وقته.

 

۳۴.بسوزد دلت که سوزاندی دلم/ را به ویرانی کشاندی منزلم /را
فکندی زیر پا احساس و شورم /نکردی رحم،  حتی بر غرورم.

 

۳۴.امروز با غرورت باز م مرا شکستی با ناز وقهر و کینه مهرم زدل گسستی
دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی ...

 

۳۵.شده بازیچه ای قلب صبورم/ شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم/مثال دفتری کردی مرورم.

 

۳۶.لحظه ای عشق به دست کـــس و ناکـــس ندهی  دل  عزیز است  مبادا  به  هر کس  بدهی.

 

۳۷.اگر "او" برای "تو" ساخته شده ! "من" برای "تو" ویران شده‌ام!!!

 

۳۸. در سر به جز عشق هوای  دگرم  نیست غیر از گل یاد تو کسی دور و برم نیست.

 

۳۹.بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه ، حتی با دندون روزگار .

 

۴۰.سعی نکن بفهمی کدوم ستاره قشنگ تره ، سعی کن بفهمی پیش کی قشنگ ترین ستاره ای .

 

۴۱.زیباترین نقش زیبایی که دیدم رنگ چشماته / بهترین آهنگی که شنیدم صدای خنده هاته .

 

۴۲.در زندگی باران مباش که دیگران گمان کنند با منت خودت را به شیشه می کوبی ، ابر باش تا انتظار باریدنت را بکشند .

 

۴۳.ای که تویی همه کسم / بی تو می گیره نفسم / اگه تو رو داشته باشم / به هرچی می خوام می رسم .

 

۴۴.عشق شیرین تر از ازدواج هست ، همانطور که زمان هم شیرین تر از تاریخ هست و عشق وسیله ای هست که تمام دردسرهای کوچک را به یک دردسری بزرگ تبدیل می کند .

 

۴۵.خداوندا به پیمان مقدس دوستی سوگند ، بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را می بینند و باز دوستم دارند .

   

۴۶.دوست دارم به حدی که خدا می داند / این گفته فقط باد صبا می داند / مهرت ای لیلا زمانی ز دلم پاک شود / که همه پیکر من زیر زمین خاک شود .

  

۴۷.سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه / آخه عشق عاشق با ندیدن کم نمیشه .

 

۴۸.تا هستم ای رفیق ندانی کیستم / روزی به سراغم آیی که نیستم .

 

۴۹.بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست ، به تکرار باران خطا می کنم .

 

۵۰.یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت.

 

۵۱.بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد.

 

۵۲.گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم ، از همین فاصله دور تورا می بوسم.

 

۵۳.امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را
بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است.

 

۵۴.کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن.

 

۵۵.به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده

 

۵۶.از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟ سری تکان داد و گفت نفرین بر این جدایی.

  

۵۷.فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟

  

۵۸.قار قار خبردار / دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری / دوستت دارم بد جوری .

 

۵۹.دل من از این زندگی بی مروت نالید / دوستان شما با زندگی در چه حالید ؟

 

۶۰.سراسر وجودش شده از خشم و حریقی / نمیشه خاموشش کرد به هیچ طریقی .

 

۶۱. من نه شاهزاده یونانی ام نه شاخه زیتونی بر دست دارم و نه مملکتی که پیشکش کنم تنها میدانم ااااااااه ای خدای من.تو را دوست دارم

  

۶۲.نرم افزار عشقت تو قلبم نصب شده.مس خوام اپ دیتش کنم لطفا گوشیتو بزار رو قلبت.

 

۶۳.قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت ان را می خورند.

 

۶۴.یک سکه بنداز بالا اگه شیر اومد دوست دارم.اگه خط اومد شک نکن بازم دوست دارم.

 

۶۵.با اشکی که از دوریت بر چهره دارم/تو را تا صبح محشر دوست دارم.

 

۶۶.یک اسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو/این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو.

 

۶۷.دوست همه باش ومعشوق یکی/مهرت را به همه هدیه کن وعشقت رابه یکی.

 

۶۸.با عشق دوست ماندوبا یار بی قراری/از دوست درد ماندواز یار یادگاری.

 

۶۹.روز را خورشید میسازد و روزگار را ما

ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را

پس زندگی را عاشقانه بساز

۷۰.خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی

تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی

۷۱.تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت 

 دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که

خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت

۷۲.رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم

قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم

خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

۷۳.نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند

چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند

۷۴.من اگر کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

۷۵.آه میکشم تو را با تمام انتظار

پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار

میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز

افتاب من بتاب.مهربان من بتاب

 ۷۶.یه عالمه گل واسه توکه لایق محبتی/قربون اون چشات برم که منتظر پیامکی.

۷۷.پیامک یعنی بی سروصداتوقلبی سرک کشیدن تاباربون بی زبونی بگه به یادتم.

۷۸.اگر در معرفت یکتانبودی/دلم بیهوده رسوایت نمی شد.

۷۹.گاهگاهی به یادت غزلی می خوانم تا نگویی که دلم غافل از این فاصله هاست.

 

۸۰.دردم از دیارتوست / دل فقط بیمار توست/شادی عشق و امید هدیه ی چشمان توست/  

۸۱.میدونی فرق تو باگلابی چیه؟گلابی یه روزی گل بوده اما تو همیشه گلی.

۸۲.قشنگ ترین نگاهم رابرای تو کنار گذاشتم تابدانی باتمام وجود دوست دارم.

۸۳.ناز آن چشمی که سویش مال ماست/ناز آن زلفی که تارش مال ماست 

نار آن چوپان که سازش مال ماست/ناز آن دوستی که قلبش یاد ماست.

۸۴.هرکس زخدا می طلبدراحت جانی/من طالب انم که تو بی قصه بمانی 

۸۵.قشنگتری حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی این حس تقدیم به وجود نازت.

۸۶.هروقت تونستی برف روسیاه کنی.پرکلاغ روسیاه کنی.توی اب یه نفس عمیق بکشی.اون موقع منم میتونم فراموشت کنم.

۸۷.طبیبی را گفتند که درمان عشق چیست؟گفت ۶ بوسه از گوشه لب. دوتا صبح.دوتاظهر.دوتاشب. 

۸۸.دوثت دارم میدونی چرا با -ث-نوشتم.چون ثانیه به ثانیه به یادتم . 

۸۹.وقتی کسی به دل نشست نشستنش مقدسه.حتی اگه تورو نخواد نفس کشیدنش بسه.

۹۰.کاش میشد کاش هارو کاش کرد.کاش میشد خواننده این اس ام اس رو ماچ کرد.                    

 

۹۱.لحظه ای مکث:ارزویم این است:                         نرودلبخندازعمق وجودت هرگز.

 

۹۲.قسم به تارعنکبوت.به مرغ باغ ملکوت.از ته دل بهت میگم دنیافدای یه تارموت.

 

۹۳.جز غم عشق تو ندارم غم دیگر/شادم که جزاین نیست مرا هم دم دیگر

 

۹۴.میدونی الان چی میخورم:حسرت یه لخظه دیدنت.

 

۹۵.ق""  ل""  ب""              ("فدای تو")

همه رو فراموش میکنه جز تو.

 

۹۶.عاشقی راباید از قلیان اموخت.اتشی برسر.اهی دردل.اشکی دردامن.

 

۹۷.گزر تک تک این ثانیه های سپری شده به قدیمی شدن دوستی ات میارزد.

 

۹۸."bbbbbboooooosssssss"

اینم یه مشج پربوس/واسه شیرین ترین دوست/


۹۹.میدونی چندتاستاره تواسمون هست.بشمار........شمردی.خالابه اندازه همون ستاره های اسمون دوست دارم.


۱۰۰.بازیچه دشت دوست بودن عشق است...درپنجه غم شکاربودن عشق است...درمحکمه ای که دوست قاضی باشد محکوم تناب داربودن عشق است...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اين وبلاگ سعي دارد مهمترين رويدادها و مسائل مفيد وجالب روز را به بينندگان ارائه دهد ارسال نظرات وپيشنهادات وانتقادات در اين زمينه مي تواند اين وبلاگ را غني تر کرده و در پيشبرد اطلاع رساني حقيقي هادي ما باشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاس و آدرس yasmhdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

yasmhdi.LoxBlog.Com





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 59524
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



.

.

.

.

.



آمار سایت

تعبیر خواب آنلاین

فال امروز


فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


بازی آنلاین


تماس با ما 09155244062 09159213413